Maskinparken minskar

Det är bara att inse. Jag kommer aldrig att göra allvar av renoveringsplanerna gällande dessa Favoriter:

 Så nu får de flytta hemifrån. Båda två. Istället får denna skönhet flytta in:

Are heter den. Aldrig hört talas om. Fint renoverad av en ingenjör i min närhet. Tack Lena!  Precis vad jag behövde 🙂

6 Responses to Maskinparken minskar

  1. Sandy skriver:

    I have a Favorit, but not so sure that I am up to the cleaning it needs to have done.

    I’ve heard of Are. I have LeGare 47. We are getting to know each other better!

    Have fun!

  2. upprepat skriver:

    Jag fixade en av dem men det var jättesvårt att sticka på den. Hoppas att det är lättare med cylindermaskin.

  3. lena ekelund skriver:

    Do a search on youtube for sweet socks and you will get to a great tutorial.

  4. Ann-Britt skriver:

    Hej!
    Vilken trevlig blogg du har.
    Ser så roligt ut att färga och spinna.
    Står högst upp på min ”vill lära mig” lista!
    /Ann-Britt

  5. Anna skriver:

    Hej! Long time no see—
    Jag fick ett mail från någon i Holland som vill köpa en favorit. Har du sålt?
    Eller ska jag skicka hans mail vidare till dig?

Kommentera

